Het merk MBO College Hilversum
Ons verhaal
Het is waarschijnlijk niet het eerste waar je aan denkt bij een school, maar wij als MBO College Hilversum zijn een ‘merk’. Daarmee willen we eigenlijk zoveel zeggen als: het is belangrijk dat we als school een duidelijk verhaal én gezicht hebben naar de buitenwereld. Want dat wij zelf weten wie we zijn en wat ons beweegt is één ding, maar dit ook vertellen aan de wereld om ons heen, is een tweede.
Ruim een jaar geleden startten wij met een traject om te komen tot een merkverhaal voor ons college. Een verhaal waarmee we duidelijk maken waar we voor staan en waarom je voor ons zou kiezen. Als opleider óf partij om mee samen te werken, in welke vorm dan ook.
Graag delen we in dit magazine ons merkkompas met jullie. Het merkkompas beschrijft waar we voor staan (onze kernwaarden), wie we zijn (onze positionering), wat we zien (onze visie) en wat we willen bijdragen aan de wereld (onze missie).
Ons gezicht
Nu we ‘wie we zijn’ en ‘wat ons beweegt’ hebben vastgelegd, belanden we in een volgende fase. Hoe kunnen we ons verhaal ook een gezicht geven? Zodat het gaat spreken en herkenbaar wordt?
In de komende periode werken we, samen met een communicatiebureau, aan een nieuwe communicatielijn, in tekst en beeld. Die zullen we zien in bijvoorbeeld onze brochures, op onze website en op social media. We nemen daarmee afscheid van onze huidige communicatielijn ‘Kickstart je leven’, die ons niet meer goed past.
Kijk je mee?
Vind jij het leuk om mee te kijken bij de totstandkoming van onze nieuwe communicatiemiddelen en je mening te delen? Leuk! Geef je dan op door een mail (met een korte motivatie) te sturen aan Pauline Schröder via p.schroder@rocva.nl.
Bekijk het Merkkompas
Het merk MBO College Hilversum
Ons verhaal
Het is waarschijnlijk niet het eerste waar je aan denkt bij een school, maar wij als MBO College Hilversum zijn een ‘merk’. Daarmee willen we eigenlijk zoveel zeggen als: het is belangrijk dat we als school een duidelijk verhaal én gezicht hebben naar de buitenwereld. Want dat wij zelf weten wie we zijn en wat ons beweegt is één ding, maar dit ook vertellen aan de wereld om ons heen, is een tweede.
Ruim een jaar geleden startten wij met een traject om te komen tot een merkverhaal voor ons college. Een verhaal waarmee we duidelijk maken waar we voor staan en waarom je voor ons zou kiezen. Als opleider óf partij om mee samen te werken, in welke vorm dan ook.
Graag delen we in dit magazine ons merkkompas met jullie. Het merkkompas beschrijft waar we voor staan (onze kernwaarden), wie we zijn (onze positionering), wat we zien (onze visie) en wat we willen bijdragen aan de wereld (onze missie).
Ons gezicht
Nu we ‘wie we zijn’ en ‘wat ons beweegt’ hebben vastgelegd, belanden we in een volgende fase. Hoe kunnen we ons verhaal ook een gezicht geven? Zodat het gaat spreken en herkenbaar wordt?
In de komende periode werken we, samen met een communicatiebureau, aan een nieuwe communicatielijn, in tekst en beeld. Die zullen we zien in bijvoorbeeld onze brochures, op onze website en op social media. We nemen daarmee afscheid van onze huidige communicatielijn ‘Kickstart je leven’, die ons niet meer goed past.
Kijk je mee?
Vind jij het leuk om mee te kijken bij de totstandkoming van onze nieuwe communicatiemiddelen en je mening te delen? Leuk! Geef je dan op door een mail (met een korte motivatie) te sturen aan Pauline Schröder via p.schroder@rocva.nl.
Bekijk het Merkkompas